Vrátenie výrobku

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A VRÁTENIE VÝROBKU

Možnosť odstúpenia od zmluvy je určená na otvorenie a prehliadnutie položky a ak vám nevyhovuje, alebo boli vaše očakávania nesprávne, odstúpite od nákupu.

Koľko času mám na vrátenie?

V prípade, že vám prijatý výrobok nevyhovuje, informujte nás o tom do 14 dní prostredníctvom e-mailovej adresy (info@jessyss.sk) a výrobok nám vráťte do 14 dní. Berte prosím do úvahy dodacie lehoty kuriérskej služby, pretože v tejto lehote je potrebné produkt vrátiť.

Dbajte na to, aby ste tovar vrátili včas v lehote, ktorú vyžaduje zákon o ochrane spotrebiteľa. Položky prijaté po uplynutej lehote budú vrátené na vašu adresu na vaše náklady.

Ako pripravím výrobok na vrátenie?

Výrobok nám vráťte nepoškodený a v nezmenenom množstve, pokiaľ nie je zničený, pokazený, stratený alebo sa jeho množstvo znížilo bez toho, aby bol na vine kupujúci.

Tovar musí byť vrátený v bezchybnom stave, tak ako ste ho dostali. Všetky produkty je potrebné vrátiť v nepoškodenom originálnom obale, nakoľko obal je súčasťou tovaru v internetovom obchode.

Výrobok, ktorý chcete vrátiť, musí byť:

•    nepoužitý, nenosený, čistý a nepoškodený, s priloženými štítkami a v originálnom balení,
•    výrobky, ktoré sú predávané v komplete, je potrebné vrátiť naraz,
•    obal výrobkov musí zostať pôvodne uzavretý,
•    topánky musia byť vrátené v krabici od topánok, pričom krabica nesmie byť popísaná, ani oblepená poštovými nálepkami a lepiacou páskou, ale musí byť chránená vhodným obalom,
•    ochranná fólia na plavkách nesmie byť odstránená,
•    náušnice, pančuchy, gumičky do vlasov a iné vlasové ozdoby nie je z hygienických dôvodov primerané vrátiť,
•    ak ste výrobok už začali používať, odstúpenie od zmluvy a vrátenie produktu žiaľ už nie je možné.

Jessyss si vyhradzuje právo odmietnuť produkt, ak nie sú splnené vyššie uvedené požiadavky. Ak je váš produkt odmietnutý, dostanete e-mailové oznámenie o odmietnutí.

Ako môžem odmerať výrobky?

Kupujúci môže vykonať prehliadku a otestovať prijatý tovar iba v rozsahu potrebnom na určenie aktuálnej situácie a ako je tomu obvykle v obchodoch. Akékoľvek „testovanie“, ktoré sa líši od vyššie uvedeného, môže byť považované za užívanie tovaru, kupujúci je zodpovedný za zníženie hodnoty tovaru, ak je v dôsledku správania, ktoré nie je nevyhnutné na stanovenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. Odporúčame, aby ste obal opatrne otvorili a udržali ho v nezmenenom stave a aby na výrobku zostali prilepené štítky, kým nebudete úplne presvedčení, že vám výrobok vyhovuje. Obuv vyskúšajte na čistom a hladkom povrchu. Pri nákupe odevov, bielizne a plaviek skontrolujte správnu veľkosť tým, že ich oblečiete cez iné oblečenie, nie na holú kožu, a taktiež dávajte pozor na zanechávanie stôp z líčidiel a make-upu.

Ako zabalím topánky na vrátenie?

Topánky sú balené v originálnej krabici od výrobcu, často sú uložené v špeciálnych vrecúškach, sú chránené papierom, majú papierové alebo iné výplne, ľavú a pravú obuv je možné oddeliť kartónom. Všetko, čo je uvedené v internetovom obchode, patrí k obuvi. Pri vrátení topánok dávajte pozor, aby ste topánky poslali spolu s krabicou, v ktorej ste dostali topánky, so všetkými vrecúškami, papiermi, kartónikmi, atď.. Originálna krabica nesmie byť použitá ako krabica na posielanie. Krabica by mala byť chránená vhodným obalom (druhou krabicou, taškou, baliacim papierom), nesmiete na ňu písať a nalepovať poštové nálepky a lepiacu pásku, pretože takáto krabica už potom nie je použiteľná. Ak dostaneme zapečatenú a označenú krabicu alebo/a bez príslušných vrecúšok na topánky, kartónov a papierov, vrátená suma sa zníži o 3,95 EUR. Ak sú topánky vrátené bez krabice alebo nie sú v pôvodnej krabici, vrátený produkt bude zamietnutý.

Vračilo čevljev

Na ktorú adresu pošlem vrátený výrobok?

Ak bol balík doručený zásielkovou službou GLS, vráťte ho na nasledujúcu adresu:

Jessyss IME d.o.o.
GLS depo Budča 1039
962 33 Budča

Ak balík doručila zásielková služba Packeta, postupujte podľa návodu:

Vyberte si najbližšie podacie miesto Packety, kam odnesiete zásielku, na https://www.packeta.sk/pobocky. Obsluhe prevádzky nahlásite 8-miestny kód „95493396“. Odovzdáte balíček a dostanete potvrdenie o jeho prijatí. Balík neposielajte na dobierku, pretože ho nemožno prijať a bude odmietnutý. Vzhľadom na to, že sme zahraničný e-shop, centrála s tovarom je mimo Slovenska a kým sa k nám tovar vráti späť, môže to trvať aj 1-2 týždne. Čím sa môže oneskoriť vrátenie peňazí, za čo sa Vám veľmi ospravedlňujeme. Akonáhle váš balík dorazí do nášho centrálneho skladu v zahraničí, budeme vás o vrátení peňazí informovať e-mailom. Poplatok 3,95 EUR je spojený s nákladmi na dopravu, ku ktorým došlo v priebehu vrátenia. Táto suma bude odpočítaná z celkovej čiastky za vrátený tovar.

Je potrebné k vrátenému produktu niečo prikladať?

K výrobku pripojte kópiu originálneho účtu a vyplnený formulár na vrátenie tovaru (vytlačte ho na - FORMULÁR NA VRÁTENIE TOVARU)

Kedy a ako mi budú vrátené peniaze?

Po obdržaní vráteného tovaru Vám najneskôr do 14 dní vrátime kúpnu cenu, ale vrátenie peňazí zvyčajne vybavíme do 1-3 pracovných dní od prijatia.

Pri vrátení tovaru, ktorý bol zaplatený Paypal-om, peniaze vrátime prostredníctvom Paypal služby. Pri vrátení tovaru, ktorý bol zaplatený kreditnou kartou, vrátime peniaze na kreditnú kartu. Pri vrátení tovaru, ktorý bol zaplatený na dobierku resp. prevodom na bankový účet, peniaze vrátime na váš bankový účet. Pri vrátení produktov zaplatených dobropisom alebo kupónom vraciame kúpnu cenu formou dobropisu alebo voucheru. Vrátenie peňazí v hotovosti nie je možné. Z dôvodu bankových poplatkov a poplatkov za platobný styk vystavujeme dobropis na sumy nižšie ako 2 EUR. 

Musím za vrátenie produktu zaplatiť?

Jediné náklady, ktoré vám vzniknú v súvislosti s odstúpením od zmluvy a vrátením výrobku, sú náklady na zaslanie tovaru prostredníctvom lokálnej pošty alebo iných doručovacích spoločností. Zásielky na dobierku neprijímame. Odporúčame, aby ste pri podávaní zásielky nezabudli získať potvrdenie o odoslaní zásielky s unikátnym referenčným číslom, ktoré slúži ako doklad o odoslaní zásielky. Ak z akéhokoľvek dôvodu nedostaneme vašu zásielku alebo ak máte otázku týkajúcu sa prijatia vrátenej položky a vrátenia peňazí, uveďte toto číslo pri všetkej komunikácii s nami.

Môžem vymeniť prijatú položku?

Na Jessyss.sk umožňujeme aj výmenu položiek. Ak tovar, ktorý ste dostali, nespĺňa vaše očakávania, môžete ho vymeniť za iný tak, že nás o tom informujete vo formulári na vrátenie. Uveďte prosím kód produktu, ktorý chcete vymeniť, farbu a veľkosť. Kód produktu nájdete v popise tovaru.

Nárok na výmenu tovaru, vrátenie kúpnej ceny, záruku, vady materiálu a nesprávne vykonané služby presnejšie upravujú ustanovenia zákona o ochrane spotrebiteľa.

Dostal/a som produkt s chybou. Čo mám robiť?

V prípade reklamácie nás kontaktujte na info@jessyss.sk. Nájdeme pre vás najvhodnejšie riešenie. Vrátenie takéhoto produktu väčšinou riešime my. Kuriér vyzdvihne zásielku na vašej adrese na naše náklady. Ak sa rozhodnete poslať balík sami, vieme Vám preplatiť prepravné náklady podľa nášho cenníka. Aktuálna cena za odoslanie balíka (bez spätného poplatku) je 3,95 EUR. Neprijímame zásielky na dobierku.

Ako sa vypočíta vrátenie peňazí, ak som si kúpil produkty v akcii 3 za 2?

VRÁTENIE POLOŽIEK Z AKCIE 3 ZA 2: Pri kúpe 3 produktov vám poskytneme zľavu v hodnote toho najlacnejšieho. Zľava sa počíta z celkovej hodnoty nákupu.

V prípade vrátenia všetkých vecí zakúpených v akcii 3 ZA 2 bude kúpna cena vrátená v plnej výške. V prípade vrátenia 1 alebo 2 kusov zakúpených v akcii 3 ZA 2 je zmluva z akcie 3 za 2 neplatná a preto už nemáte nárok na zľavu získanú pri kúpe 3 kusov. Hodnota zľavy resp. z najlacnejšej položky sa odpočíta pri vrátení kúpnej ceny za vrátené produkty. Samozrejme umožňujeme výmenu vrátených položiek za iné položky v rovnakej alebo vyššej ekvivalentnej hodnote. V tomto prípade stále platí akcia 3 za 2.