Doručenie

Kto doručuje balíky?

Objednávky doručuje doručovacia služba GLS v pracovných dňoch medzi 8. a 17. hodinou. O termíne doručenia vás bude GLS informovať SMS správou a kuriér vám pred doručením zavolá aj telefonicky. Ak Vám termín nevyhovuje, kontaktujte prosím zákaznícky servis:

  • Doručovaciu službu GLS môžete kontaktovať telefonicky: +421 45 52 42 500 alebo 18 585 od pondelka do piatku v čase od 8:00 do 18:00 hod. Viac informácií a kontaktný formulár nájdete tu.

Ak nebudete pri pokuse o doručenie zastihnuteľní na zvolenej adrese, GLS vás bude informovať prostredníctvom SMS a e-mailu o možnostiach vyzdvihnutia na balíkových miestach: GLS parcelshop alebo balíkomat.

Kedy bude moja objednávka odoslaná a ako dlho trvá doručenie?

Tovar objednaný na stránke Jessyss.sk je odoslaný v čo najkratšom čase. Prípravy na vystavenie vašej objednávky začínajú ihneď po prijatí elektronického oznámenia o vašej objednávke.

Aby sme objednané veci doručili čo najrýchlejšie, využívame služby zásielkovej služby GLS. GLS vyzdvihne váš balík v našom centrálnom sklade v Slovinsku a doručí ho na vašu adresu, čo znamená, že svoju objednávku môžete očakávať do 2-5 pracovných dní odo dňa odoslania, t.j. odo dňa, keď dostanete elektronické oznámenie, že objednávka je na ceste.

Pri výbere možnosti platby na náš bežný účet budú aktivity na realizáciu príkazu plynúť po príleve finančných prostriedkov na náš transakčný účet. Za týmto účelom budeme v riadnom pracovnom čase kontrolovať platby na bežnom účte spoločnosti. Dodacia lehota začína plynúť prvý pracovný deň o 9:00 po obdržaní potvrdenia o platbe.

Aké sú dodacie náklady?

Cena dopravy sa líši v závislosti od hodnoty objednávky a spôsobu platby:

  • pri objednávke nad 80 EUR je doprava zdarma v prípade platby na účet, platobnou kartou alebo službou Paypal,

  • pri objednávke v hodnote do = 80 EUR je poštovné 3,95 EUR v prípade platby prevodom na účet, platobnou kartou alebo službou Paypal,

  • pri výbere spôsobu platby na dobierku sa bez ohľadu na výšku objednávky pripočítava poplatok vo výške 1 EUR.

Môžem zmeniť dodaciu adresu?

Kvôli vašej bezpečnosti nemôžeme zmeniť adresu, na ktorú je vaša objednávka odoslaná. Nebojte sa – ak pri pokuse o doručenie nie ste na mieste, kuriér vám zanechá poznámku alebo vám pošle e-mail a/alebo textovú správu s pokynmi, kde si môžete balík vyzdvihnúť alebo ako si dohodnúť opätovné doručenie

Potrebujem na vyzdvihnutie balíka osobný doklad?

Doručovacia služba si vyhradzuje právo vhodným spôsobom overiť totožnosť príjemcu tovaru (kontrola osobných alebo iných dokladov), pretože tým je zaručené doručenie objednaného tovaru správnemu zákazníkovi.

Aktualizácia informácií o doručení

Bezpečnosť našich zamestnancov a partnerov je našou najvyššou prioritou, preto pracujeme 24 hodín denne, aby sme zabezpečili, že svoje objednávky JESSYSS dostanete čo najrýchlejšie a najbezpečnejšie.

Ak bola vaša objednávka odoslaná pomocou sledovacej služby, budete môcť dostávať najnovšie aktualizácie svojej objednávky kliknutím na odkaz sledovania v e-maile s potvrdením o odoslaní. Prípadne sa môžete prihlásiť do "Moje objednávky" a kliknúť na "Sledovať zásielku".

Spolupracujeme s našimi kuriérskymi spoločnosťami, aby sme chránili ich vodičov a vaše zdravie, takže vaše obľúbené balíky - balíky JESSYSS - môžu aj naďalej prichádzať k vašim dverám. Patrí medzi ne výber bezpečných miest na odovzdanie balíkov a podpisovanie vodičov vo vašom mene.

Ešte jedna vec...

Snažíme sa dodržať uvedené dodacie lehoty, ale v obdobiach veľkého objemu zákazníkov (vrátane predaja) môžu dodávky trvať o niečo dlhšie. Z času na čas môžu tieto zmeny dodacích lehôt na obmedzený čas ovplyvniť technologické aktualizácie našich systémov alebo udalosti vyššej moci, ako sú extrémne poveternostné podmienky. Tieto dočasné zmeny sa však vždy budeme snažiť obmedziť na minimum. Jessyss nezodpovedá za balíky, ktoré sa stratia alebo ukradnú v dôsledku akýchkoľvek špeciálnych pokynov na doručenie, ktoré zanecháte prepravcovi.

Jessyss tiež nezodpovedá za poškodenie, zničenie alebo neschopnosť poskytnúť produkty v dôsledku vojny alebo občianskych nepokojov, štrajkov, priemyselného zastavenia, neúspešného dodania, požiaru, búrky, záplavy, defektov, úmyselného poškodenia, krádeže alebo akejkoľvek inej vyššej moci. Jessyss nehradí náklady vzniknuté v prípade možného omeškania dodania produktov. Taktiež nepokrýva náklady v prípade straty produktu alebo nedodaného produktu. V prípade platby vopred za produkt Vám náklady na nákup nedodaného produktu preplatíme rovnakým platobným prostriedkom, akým sme platbu prijali.