Často kladené otázky

1. Ako objednať?

2. Je pre objednávanie na jessyss.sk potrebná registrácia?

3. Ako môžem zaplatiť objednané položky?

4. Je platba kreditnou kartou bezpečná?

5. Ako prebieha platba kartou?

6. Kto dodáva objednávku a kde?

7. Kedy dostanem objednávku?

8. Aké sú dodacie náklady?

9. Ako vyberiem položku?

10. Ako vyberiem veľkosť?

11. Ako viem, že dostanem presne to, čo som si objednala?

12. Čo ak mi objednaný tovar nevyhovuje?

13. Môžem vymeniť objednaný tovar?

14. Aké sú náklady na výmenu?

15. Čo mám spraviť, ak chcem reklamovať prijatý tovar?

16. Na základe čoho vám môžem dôverovať, že dostanem objednaný tovar?

17. Na základe čoho vám môžem dôverovať, že dostanem zaplatený tovar?

__________________________________________________________________________________________________________________________

1. Ako objednať?

Webová stránka Jessyss.sk je užívateľsky prívetivá a umožňuje vám jednoducho objednať. Kliknutím na položku v prípade potreby pridajte veľkosť a farbu položky a kliknutím na tlačidlo DO KOŠÍKA potvrdíte výber. Môžete pokračovať v nakupovaní alebo potvrdiť svoju objednávku kliknutím na tlačidlo NA POKLADŇU. Tu zadajte doručenú adresu a vyberte spôsob platby. Kliknutím na tlačidlo DOKONČIŤ OBJEDNÁVKU sa dokončí proces objednávania. Po objednaní dostanete na e-mailovú adresou, ktorú ste zadali pri prihlásení, e-mail s informáciami o objednávke a doručení zásielky. Tým je proces objednávania ukončený, vybraná položka bude čoskoro u vás.

2. Je pre objednávanie na Jessyss.sk potrebná registrácia?

Nie, registrácia nie je potrebná, pretože webová stránka Jessyss.sk je určená pre širokú škálu používateľov a nemá obmedzený prístup.

3. Ako môžem zaplatiť objednané položky?

Jessyss.sk ponúka niekoľko spôsobov platby. Bez ohľadu na to, ktorý z nich si vyberiete, objednané položky dostanete. Vybrať si môžete medzi platbou s kreditnou kartou, platbou s možnosťou Paypal alebo platbou na základe faktúry. Každá platba má svoje výhody, voľba je ponechaná vám. Stručne povedané: ak chcete jednoduchý nákup, vyberte platbu kreditnou kartou a zaplaťte kartami MasterCard alebo Visa. Ak ste registrovaný používateľ Paypalu a jeho jednoduchosť vám vyhovuje, zvoľte si tento spôsob. Zaplatiť môžete aj priamo na náš bankový účet, pri čom vám na váš e-mail pošleme faktúru na zaplatenie. Výber je váš.

4. Je platba kreditnou kartou bezpečná?

Áno. Jessyss.sk je autorizovaná webová stránka od vydavateľa bankových kariet MasterCard a Visa, čo umožňuje bezpečnú platbu prostredníctvom bezpečného bankového platobného systému. Prevádzkujeme v súlade so štandardom pre zabezpečenie údajov o platobných kartách (PCI DSS), ktorý poskytuje ABANKA d.d. ako nosič a prevádzkovateľ platobných systémov, s ktorými má poskytovateľ zmluvu o prijímaní bankových platobných kariet pre platby online. Platobný systém je autorizovaný emitentmi platobných kariet, ktoré sú označené logami "Verified by Visa" a "MasterCard secure code". Spojenie medzi počítačom a platobným systémom banky je bezpečné, pretože používa najnovšie štandardy šifrovania.

5. Ako prebieha platba kartou?

Pri objednávaní môžete ako spôsob platby vybrať možnosť „Kreditné karty“, kde zadáte požadované informácie. Informácie a údaje o vašich bankových kartách nie sú prístupné neoprávneným osobám, pretože celá platba sa uskutočňuje prostredníctvom bezpečného bankového platobného systému, ktorý umožňujú vydavatelia karty MasterCard a Visa. Prístup k vašim údajom nemá ani poskytovateľ, keďže vydavateľ karty informuje iba o výške platby a platiteľovi. Vydavateľ karty po vašom potvrdení a potvrdení poskytovateľa vykoná platobnú transakciu na účet poskytovateľa. Týmto spôsobom sú platby kartou chránené, bezpečné pre používateľa a najmä jednoduché.

6. Kto dodáva objednávku a kde?

Zásielky pre spoločnosť Jessyss dodáva GLS na adresu, ktorú zadáte pri objednávaní. Zásielka je zvyčajne doručená v dopoludňajšom čase. Ak v tom čase nie ste k dispozícii, obdržíte oznámenie o možnosti vlastného prevzatia zásielky.

7. Kedy dostanem objednávku?

V spoločnosti Jessyss sa snažíme najmä o to, aby sme objednávku doručili rýchlo. Objednaná položka Jessyss je odoslaná okamžite nasledujúci deň po objednaní, a ak si objednáte v dostatočnom predstihu, približne do 15.00 hod., ešte v ten istý deň. GLS zvyčajne potrebuje 2-4 pracovné dni na doručenie. Upozorňujeme, že cez víkendy a sviatky sa neposiela.

8. Aké sú dodacie náklady?

Náklady na dodanie sú 3,95 EUR na zásielku. Bez ohľadu na to, ktorý spôsob platby si vyberiete, iných nákladov už niet.

9. Ako vyberiem položku?

Na webových stránkach jessyss.sk je vyhľadávanie položiek veľmi jednoduché, pretože položky sú umiestnené do rôznych kategórií, ktorými obmedzíte vyhľadávanie (napríklad nohavice, tričká, kabáty, atď.). Môžete tiež obmedziť vyhľadávanie na základe veľkosti, farby alebo rozsahu hodnoty položky a zúžiť výber. Keď nájdete požadovanú položku, kliknite na ňu, v prípade potreby zadajte veľkosť a farbu a nákup potvrďte kliknutím na tlačidlo DO KOŠÍKA a NA POKLADŇU. Tým je výber ukončený.

10. Ako vyberiem veľkosť?

Každá položka je k dispozícii v rôznych veľkostiach, ktoré sú zobrazené pri položke. Odevy sú zvyčajne označené v nasledujúcich veľkostiach označených medzinárodnou značkou (od malého po veľké číslo): XS, S, M, L, XL, XXL alebo v európskych konfekčných číslach 34, 36, 38, 40, 42, 44 atď. Ak si nie ste istí správnou veľkosťou, skontrolujte tabuľku veľkostí, ktorá je k dispozícii tu.

11. Ako viem, že dostanem presne to, čo som si objednala?

Po dokončení objednávky obdržíte všetky informácie o objednávke na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri objednávaní. Uistite sa, že údaje sú správne a my sa postaráme, aby ste získali to, čo ste si objednali.

12. Čo ak mi objednaný tovar nevyhovuje?

Nebojte sa. Ak vám objednaná položka nevyhovuje, môžete ju vrátiť. Najneskôr do 14 dní od prijatia zásielky nás musíte o tom informovať na adrese info@jessyss.sk. Položku vráťte do 15 dní od dátumu vášho oznámenia. Dbajte na to, aby ste vrátili nenosenú a nepoškodenú zásielku v originálnom balení. Po prijatí tovaru vrátime celú sumu alebo, ak ho chcete nahradiť, vymeníme za iný tovar.

13. Môžem vymeniť objednaný tovar?

Samozrejme. Pošlite nám svoje prianie na náš e-mail info@jessyss.sk, čo môžete urobiť do 14 dní od obdržania objednávky. Vrátite nám objednaný tovar, dôležité je len, aby tovar nebol nosený, poškodený a aby bol v originálnom obale. Po prijatí vám zašleme novú zásielku.

14. Aké sú náklady na výmenu?

Jediné náklady sú náklady na poštovné podľa cenníku GLS.

15. Čo mám spraviť, ak chcem reklamovať prijatý tovar?

Ak chcete reklamovať prijatý tovar, informujte nás o tom na e-mail info@jessyss.sk. Čo najskôr vám odpovieme a ponúkneme vám riešenie (výmena za ten istý alebo iný tovar, vrátenie peňazí alebo oprava).

16. Na základe čoho vám môžem dôverovať, že dostanem objednaný tovar?

V spoločnosti Jessyss sa snažíme splniť vaše túžby. Po objednávke dostanete e-mail s informáciami o objednaných položkách. Uistite sa, že zodpovedajú tomu, čo ste chceli, pretože zásielku pripravíme na základe vašej potvrdenej objednávky. Pred odoslaním vždy starostlivo kontrolujeme údaje, aby sme zabezpečili správne dodanie, avšak ak dôjde k chybe, urobíme všetko preto, aby sme túto chybu napravili na vlastné náklady.

17. Na základe čoho vám môžem dôverovať, že dostanem zaplatený tovar?

Nie sme jednodňovou muchou, ale seriózna spoločnosť s dlhodobou pracovnou metódou. Na trhu sme už nejaký čas a spokojní zákazníci sú naším cieľom a úspechom, pre ktorý tvrdo pracujeme. Taktiež vieme, že dobré meno je nadovšetko, preto objednaný tovar aj dostanete.